fredag den 5. august 2011

Jesus fucking christ, altså.

Efter at have tilbragt mange stressende timer på hovedbiblioteket, med at kopire tonsvis af papire (jeg var endda 'in the good mode' og lod ældgammel tvær nisse få 2 kr til en kopi af hans avis) og et solstik rigere, gik jeg i egne tanker hjem til Amager.
Midt på broen kigger jeg op og mit blik møder gudhjælpemig jysk flirt fra sidste år (Amen for helvede da, skal I nu også til at indtage mit Københavnske; der er jo en grund til at jeg finder jer i jylland).
Vi møder hinanden med akavet kram og "næh sjovt at se dig her, æh blæh..".
Det eneste jeg imidlertidigt kan tænke på er sidste års lumre løjer og hvor utrolig ucharmerende han egentligt er - fedt at man efter et års misery får den der 'aha' oplevelse; hvad fanden så jeg i ham?!  Efter akavet moves og pinlig tavshed, begynder han at stikke lidt til mig: "Ja... Du svarer jo aldrig tilbage..." (no shit sherlock, take a hint?!), hvorefter han inviterer mig med til fancy-pancy fest på hans arbejde og siger at det ville være godt at se mig...

Bolig, Sverige; Anyone?

- Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar