fredag den 19. august 2011

Oh shit...

Min kæreste har smidt 'mød familien kortet'. Er i forvejen godt rundtosset over alle de forandringer der sker og ved sgu ikke helt om jeg er klar til atl lege hr. og fru danmark, amen hvad er det nu for noget!
Egentligt er det vel bare at tage afsted, smile sødt til rosset fra sydhavn og så hjem igen - det kan da ikke gå helt galt, vel?
Men tænk nu, hvis de slet ikke kan lide mig - tænk hvis de ser den stille, snobbede pige fra Allerød, som så mange andre ser; første gang de møder mig. For helvede, what to fucking do, huh?!
Udover det har jeg forelsket mig i materialisme for omkring 20.000 kr - så hvis nogle går med tanker om bankrøveri, har jeg en umådelig svag rygrad!
Nå starter sgu fredag ud med at dulme nerverne på lyserøde drinks med hende Dede (som iøvrigt ligger i flytte- (måske kæreste) rod.

Kærlighed,
Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar