lørdag den 3. september 2011

How to buy an icecream !


·         Når nu du står i en større kø, så drop sniksnakken med dine venner, brug da tiden til at bestemme dig for hvad vi har lyst til i dag, på den måde slipper dine sidekammerater for at gå i spåner over køen som ikke har rykket sig det sidste kvarter fordi du synes du havde vigtigere ting du skulle dele med din veninde liiiige her og nu.
·         Endnu en ide til hvordan du bruger quetime bedst – FIND DIN PUNG FREM!! TAK.. Bliv ikke så forskrækket når jeg til sidst beder om 20 kroner for din isvaffel, det har Aldrig været gratis søde.  Jeg holder det ikke ud!
·         Synes I ikke jeg laver nok eller hvad går det ud på!? Hvorfor skal alt TRÆKKES ud af jer? Fx.
”Jeg vil gerne bede om en softice”
”Skal det være en stor eller lille?”
”En lille tak”
”Skal der drys på?”
”ja tak”
”Hvilke noget drys ønsker de?”
”Chokolade tak”
”Skal det være det fine eller det grove?”
”Det fine tak”
Hvad helvede er der i vejen med: ”Jeg vil gerne bede om en lilel softice med fint drys”
·         Til jer mænd – Hvad er der i vejen med kontanter? Har i mine to år endnu ikke modtaget andet end dankort fra jer?
·         NEJ mødre!- vi laver ikke kvarteog  1/8 kugler til jeres  små afkom så de kan få 4 eller 8 smage i en kugle! Hvad tror I ideen er med, at det bliver dyrer alt efter hvor mange kugler man v have. Vi tjener på jeres nysgerrighed efter at ville smage forskellige 100 forkellige slags ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar