søndag den 24. juli 2011

Crazy people

Herre gud, sad i egne tanker, da min veninde sendte dette link:
http://ekstrabladet.dk/112/article1591198.ece
og var dybt forarget over disse mænds opførsel. Den egentligt grund til at hun sendte det at jeg har datet René murer, som her hylder den norske massemorder. Jeg er dybt forarget!!!
I kan læse om min tidligere date med ham her:

The natzi: Kender I det, når man ser en gut på facebook og tænker: Hey, han ser da sød ud *prik prik*, add, nummer; lad os mødes?
Dette var hvad vi gjorde. Efter en rigtig hyggelig gåtur, kom vi ind på snakken om tatoveringer... Jamen han havde da hagekors og diverse andre nazi tatoveringer... hey, waaaaaaiiit a minute, NAZI? Well, jeg havde så begivet mig ud på date med en ny-nazist. Just my luck! Resten af daten forløb med lettere trykket stemning, diskussion om hvorvidt jøderne selv var skyld i død (de døde da alle sammen bare af sygdom. Skulle der være tale om morderiske tyskere? pjat!) og tanker om hvordan jeg kunne slippe ud af dette. Efter nogle (faktisk hyggelige timer!) takkede jeg for en interessant aften og gik. Senere bibbede en sms ind: ligger og leger med tanken om dig. Oh jeez dude, come on now - har du evtentuelt bemærket at jeg har en lettere solbrændt kulør?

Nå men det var et kulturchok ud over alle grænser, skred hjem under dynen og tudede mig selv i laser.


Jeg er dybt uforstående overfor mennesker, som disse. hvor i deres liv er de dog blevet tabt så voldsomt, at de ikke ejer medfølelse og fornuft?
Jeg kan kun nære medfølelse for disse stakkels stjæle og bede til at de en dag finder fornuft!

- Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar