onsdag den 27. juli 2011

Vi er bare venner.. -Det er vi altså!

Igår skulle jeg mødes med et gammelt bandmedlem, på Sticks and Sushi på Øster Farimags Gade -Vi holder os langt fra Nansensgades Sticks and Sushi, efter afvisning af sindssyg sød, blåøjet tjener som da sku ha mit nummer; en lille sedel ved siden af drikkepengene self. (måtte da bar håbe at den rigtige kom og tog dem). Vi havde øjenflirtet under heeele middagen - det havde vi virkelig... Eller havde vi nu os det? Der bibbede i hvertfald en sms ind en time senere der sagde "Du er veldig modig, sådan at lægge dit nummer, men har desværre en kæreste, men håber da at se dig på Sticks'N'Sushi i Nansensgade igen". RIGHT! Har da ikke haft min fod inden for døren der siden.. eller jo en gang måske iført hættetrøje trukket godt ned over hovedet!

NÅ! Super hyggelig catch up middag.
Det er vidst ikke mere end en uge siden jeg var der sidst med en date... gad vide hvad tjenerne egentlig tænker - at jeg tager alle mine dates med derhen? samme sted hver gang... OG SÅ EN NY HVER UGE!!!
Men ham her; vi jo bare venner... Ja han kom godt nok med gule roser til mig i anledningen af min fødselsdag, men det er vi altså kun!
Super hyggeligt i hvertfald!!

Husneger
I morges vågner man så op med en go omgang blærebetændelse. Ja det sku ikke første gang! KRONISK!!
Eller det bilder jeg mig i hvertfald ind.. Meeeen nu mere jeg tænker over det jo mere hænger det måske sammen med en ny sexpartner eller længe siden sidst og så BANG, så er den der.. Og jaa, jeg faldt vidst i med Husnegeren for et par dage siden.. Indrømmet! "Prøver gud at straffe mig?"
Oka Gud.. Jeg skal nok gå i cølibat et stykke tid - efter min fødselsdag på lørdag vel og mærke!! ;) ;) ;)

I morgen kommer lilleingerslev.dk på nettet, husk det  ;)


 



-Dede

2 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Hmmmm. Havde jeg vist det med tidligere dates, havde vi helt sikkert spist et andet sted. Alt den hvisken og pegen af tjenerne. Jeg troede bare der sad lidt ris på kinden. Om ikke andet, er jeg glad for, at jeg valgte de gule roser istedet for de mørkerøde jeg først havde kigget på :-)
    Men tak for en kanon hyggelig aften.

    SvarSlet