søndag den 24. juli 2011

Fødselsdag, mænd der larmer i mit hovede... og kender I de par?

Please, somebody; kom med en spand vand, en stak film og nu du er igang, stik mig et par af de der kaktus-mirakler, for jeg er da godt nok ramt af gårsdagens løjerligheder!!
Jeg lå egentligt syg hele dagen (Jeg lider af en kronisk bindevævsygdom, SLE. Men det lover jeg at komme ind på en anden gang!), men efter at have rendt rundt i natbukser, snakket med mig selv og skraldgrinet til diverse kærlighedsfilm, overmandede stilheden mig og jeg indså at jeg faktisk var en smule ynkelig og at jeg kedede mig... Så jeg dullede mig da op og tog til fødselsdag!
Da jeg ankom var festen dog reduceret til 6 mennesker, som ikke var helt ædru at have med at gøre. Jeg bad bartenderen på drone om i en ruf at stikke mig den stærkeste drink på kortet - stod med store øjne, mens kæben langsomt ramte gulvet, da han hev den ene sprutflaske frem efter den anden og der kun lige kom et shot tranebær juice i... Hold på hat og briller, for den slog hårdt og jeg følte mig pludselig i stødet "vi skal da videre, yeaaah!", men jeg måtte vidst erkende at folk var rimelig visne og en efter en dryssede hjem.
Ringede til Dede, som lige var taget hjem og snakkede om hvor røvelendige de mænd er!
Efter at vi begge havde fået nogle aggressioner ud, vandrede jeg hvileløs omkring i regnen, alene...

Hey, kender I de par, som lever i deres egen lille boble og hvor fyren mister al selvrespekt og pigen svinger pisken over ham?
En bekendt af mig fandt denne pige, et par år ældre end han selv. De første måneder stod på skænderier og 5 måneder efter er hun gudhjælpemig gravid og nu er alt rosenrødt og fantastisk!
Han vælger så at finde job på en bar, som afrydder... men næh nej, det er da ikke OK for fruen, for hendes lille coco chanel (ja gu' fanme, vil hun kalde ungen for coco, efter chanel... Amen herre gud, kan det blive fint nok?), skal da ikke have en far som er afrydder, fyha nej da!
Så hr. mand må pænt gå ud og finde et job, som fruen finder passende. Og så skal de altså også liiige flytte til et af de finere steder i kbh, da fruens forældre køber lejlighed til dem. Brønshøj? der kan man da ikke opfostre lille coco!
Jeg undre mig lidt... mon dette forhold holder i længden??

- Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar