mandag den 25. juli 2011

Those men .....

Min fredag aften bestod af en spontan og hurtig beslutning, som ville bestå af Roxette med efterfølgende tøsetur med min lovely roomie :).. NÅ, jeg drøner ned i Fakta og får købt en 3 liters papvin som mig og roomie lige når at bælde inden turen går mod tivoli .. 21.30 (nok lidt for sent, i forhold til fredagskoncert i tivoli starter kl. 22) hopper vi ned på bussen med 2 stk dåseøl i hånden .. Vi hopper af ved Axeltorv og går over mod tivoli .. Her konstatere vi hurtigt at det MAGTER vi ikke, da køen endnu ikke er forsvundet .. Vi fortsætter ind på Scotish Pub og konstatere hurtigt at gennemsnitsalderen er 35 år .. Men hva faen, vi skal jo bare ha nogle drinks inden vi fortsætter .. Lynbørge kommer der faktisk 2 unge gutter ind og stiller sig ved siden af os, men vi falder dog ikke i snak, men øjenkontakten er der .. Stedet bliver fyldt mere og mere op med den ældre generation, yderst spænende !!! En yderst villig herre, finder roomie og jeg interessante og pludselig står der 4 drinks på bordet, 2 til os hver :) Vi takker pænt ved at være høflige og taler lidt med manden .. Da det går op for ham at han ikke rigtig for noget ud af det her med at gi drinks, fordufter han pænt videre til et par villige damer, fra den ældre genneration :) Thank God :) .. Efterfølgende ser vi at de 2 unge gutter, står livligt og danser, rør og kysser med et par gamle Cougers ( måske er det her vi skal bruge ordet: MILF ?) .. Da Scotish er proppet med ældre, beslutter vi at tag en tur på Rosie Mcgees ! Et sted med gang i den og nogle på vores alder .. Vi starter på dansegulvet og falder hurtigt i kontakt med nogle gæve gutter, som sidder ved et bord, praktisk talt på dansegulvet .. Jeg får et godt øje til den ene fyr og vil egentlig bare danse og ha det sjovt .. Men det er som om, når man danser med en mand, så skal alt gramses på og ikke mindst skal mit ØRE RÅSNAVES - WTF ??? Det var altså ikke særlig sexet, men så gutten får så alligevel mit nummer og jeg smutter ..

Dagen efter prøver man at være flink og skriver tak for igår og får 2 min efter en sms tilbage ala det her: JA, selvtak jeg håber os vi ses igen og håber du er ligeså kinky som du ser ud !! -- SÅ ved man jo godt at den her fyr kun vil en ting - Måske jeg ville det samme, hvis ikke mit øre var blevet vådt af mandesavl aftenen før !!!

Indsendt af Caro

Ingen kommentarer:

Send en kommentar