onsdag den 27. juli 2011

Kære ferie, du har været rar... men nu hænger du mig fanme langt ud af halsen!

Amen! Jeg går nu på min 3. feriemåned. Efter endt uddannelse, skulle jeg da nyde godt af en laaaang og dejlig ferie; forkæle mig selv lidt I ved. Men nu hænger ferien mig altså langt ud af halsen, jeg er rastløs og kan simpelthen ikke få tiden til at gå!
Jeg drak mig selvfølgelig fra sans og samling på årets roskilde festival og har været trofast storesøster på årets familie-ferie i Italien, men det er så altså det. Nu har jeg panisk sat mig i hovedet, at jeg skal gå 10 km hver dag og kaster desperat sms'er efter ferie-elskende venner og veninder (når jeg altså ikke sidder og æder litervis af is på Dede's job... ender sgu snart med at blive castet til 'terkel i knibe 2 - the return of Dorit')
Er der andre end mig, som er træt af ferie?

- Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar