søndag den 24. juli 2011

Hvornår blev "hey skal vi se en film" kodeordet for at knalde ?

Liige dumpet af sin frække husneger efter et langt hedt, uartigt forhold, som rent faktisk var ved at gå hen og blive til noget mere, men BOM så var den affære slut. Lort!- Ensom og selvtilliden helt i bund! Resulterede i 3 dages harcore arbejde- hvad gør man ikke for at ignorere virkeligheden..
Nå. Pludselig ringer en gammel flirt. The Pancakeman :D Og ja, SELF en Emilie fandt til mig, for et pænt stk tid siden faktisk, i den lokale pandekagebix og var da ude med ham en enkelt gang.. ikke ligefrem waauw.. måske fordi jeg havde en fræk lover i forvejen, at han ikke gav det store indtryk, "tænkte jeg".. mmmmmmmmm.. NEJ.. NEJ det var ikke derfor fandt jeg så ud af i aften. Han spurgte om vi sku se en film, og tænkte - why not (og hvis Emilie så for helvede kunne holde sin KÆFT så jeg kan få skrevet færdigt! sorry) ville ikke skade at se nogle mennesker og da hyggeligt med en go film med en ven. Nu er jeg ikke ligefrem så HIP at jeg fatter at "hey skal vi se en film" er kodeordet for sex. DOH! Fandt Dedepigen så hurtigt ud af.. Han startede ud med snigeren... Rækker lige over for at nå noget du ve'.. snit, og så wups lægger han oven på mig.. meget diskret. og ja, pisse akavet! Kunne næsten ikke lade ver med at grine.. (Husnegeren har lært mig om snigeren, række over snitte brystet og wupti så vi kørende) begynder at slikke mine øreringe helt vildt (Ligger og tænker om de mon snart mister farven..) Hvem har fortalt ham det sku være rart?! Sluger mine øre bogstaveligt talt, imens han overgramser mine bryster.. Veldig ophisende.. host host. Han gir mig lige propellen med tungen, men måtte til sidst opgive, da jeg helt seriøst var ved at omkomme af grin. THANK GOD! Hvilken bog har han læst om sex? "Tænd din kvinde, AF" idrk.. Lige så hurtigt han kom ind af døren, lige så hurtigt røg han ud igen. Og nogen fattede åbenbart ikke at vi ikke lige var så enormt interesseret.. SMS- "bib bib" nonstop fra pandekagemand.
SAVNER HUSNEGER!

-Dede

Ingen kommentarer:

Send en kommentar