onsdag den 27. juli 2011

Jeg forkæler...

mig selv!
Mens dede lystig kaster penge efter et par sko (som jeg er død-misundelig over!!!), vælger jeg at forkæle mig selv med et par nye briller.
Da den rare ekspedient kører mit dankort igennem maskinen og med spørgende blik siger: Det er afvist? Tænker jeg "for helvede, altså!" (Ok, indrømmet, ferie = impulskøb, mange impulskøb - min konto har sgu set bedre dage; men minus plus minus, gir' plus... Er det ikke det vi lærer i matematik?).
Hun ringer derefter til banken, nikker smilende og siger at det nu er godkendt!
Jeg smiler stort over min sejr og efter få minutter bibber en sms ind... "godt at det er mig der styre dit banklån hva', selvfølgelig skal du forkæles med nye briller". Glor en ekstra gang på afsenderen og smiler for mig selv - det kan altså alligvel betale sig at beholde kontakten til gamle dates...


Fine ikke?
- Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar